onsdag 27 oktober 2010

systemet. skitsystemet.

En vecka senare är jag fortfarande lika upprörd över Systemet.Och imorgon ska jag försöka suck it up för min läkare, trots att jag tycker han varit asdålig. Ändå ska jag nu försöka vara himla trevlig och sympatisk och få honom att formulera ett bra sjukintyg som ska duga åt försäkringskassan. Förnedrande. 

Tydligen är det 6 av 10 intyg som kommer in till FK som inte är skrivna på rätt sätt nu, för att de nyligen ändrat reglerna på hur det måste vara formulerat. Det är ju helt sjukt. Så otroligt mycket resurser som går åt till att skicka intyg fram å tillbaka. 

Well. 

Just nu försöker jag bli lugnad av Bon Iver,re:stacks. 

Annars är det ju mest Håkan dessa dagar. Nya skivan är väldigt bra helt enkelt. Undra om man hade känt likadant för honom om man inte bott i Göteborg? kanske inte. Men det gör inget. för som livet är nu så förgyller han det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar