torsdag 25 november 2010

Day 04 – What you ate today

Idag åt jag såsom följer:

Havregrynsgröt med honung

Kaffe och smörgås o pepparkaka på 9-fikat

kycklingklubba, avocado, tomat, bröd med en ny faktiskt väldigt god philadelphiaost med smak av soltorkade tomater. och så lite yoghurt på det (alltså inte på. men som en liten lunch-efterrätt för att fylla ut) lite krossad pepparkaka på den oxå. yummi.

kaffe. och kanske 2 el 3 pepparkakor till. och en annan kaka. (en burk eldoradopepparkakor för 10 spänn på Hemköp som ligger våningen under mitt jobb)

varm choklad o smörgås när jag kom hem från jobbet och behövde vintermysa upp mig lite.

lite potatis- och rödbetsklyftor i ugn. med aioli. svingott.

en kopp ayurvediskt te som jag dricker nu. vata-balanserande.


kommentar till dagens ätande: rätt bra dag. gillar egentligen att äta en redig lönch, idag blev det lite småplock, samma som igår. men sen körde jag in de där potatisarna i ugnen och kände att magen blev glad. I övrigt för mycket kaffe, kakor o bröd just nu. min lilla känsliga mage- jag har börjat överge dig. förlåt. jag ska snart bli bättre igen hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar